VEEL GESTELDE VRAGEN OVER PHILIPSE VINTAGE & BROCANTE

1 Hoe werkt de bestelprocedure?
Op de website kunt u per categorie de artikelen bekijken. Bij het artikel kunt u de juiste maat of aantallen selecteren en vervolgens bestellen. U plaatst het bestelde artikel in het winkelmandje en u kunt weer verder winkelen. Zodra uw bestelling compleet is gaat u naar uw winkelmandje. Hier kunt u uw bestelling nog aanpassen. Vervolgens kunt u verder in het betaalproces. Hier vult u uw gegevens in en kiest u de gewenste betaalmethode. Als u alles heeft ingevuld kunt u op bestellen klikken en is uw bestelling afgerond. Per e-mail ontvangt u een rekening / orderbevestiging.

2 Hoe kan ik een artikel ruilen of retourneren?
Goederen kunnen binnen 14 dagen geruild of geretourneerd worden. Hierover dient u wel eerst contact met ons op te nemen via de mail. In de mail vermeldt u uw webshopordernummer  van het artikel dat u wilt ruilen of retourneren. Vervolgens krijgt u een e-mail met instructies retour.
De kosten van het retourzenden zijn voor uw rekening. Ook blijft u verantwoordelijk voor de goederen tot het moment van ontvangst door Philipse Vintage & Brocante.
Indien u artikelen binnen de gestelde termijn retourneert, krijgt u het aankoopbedrag minus de verzendkosten binnen 7 dagen terug gestort op uw rekening.

3 Wat kan ik doen als ik een klacht heb over een artikel?
Als u een klacht heeft over een artikel dan kunt u ons een e-mail sturen met daarin uw betreffende klacht. Wij zullen uw klacht met zorg behandelen en u binnen 48 uur informeren over een eventueel. oplossing.

4 Het artikel wat ik geleverd heb gekregen is verkeerd.
Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Mocht het voorkomen dat wij u een verkeerd artikel leveren, dan verzoeken wij u een e-mail naar ons te sturen met daarin uw webshopordernummer en het betreffende artikel. Wij zullen dan het juiste product zo snel mogelijk aan u toesturen en u ontvangt de verzendkosten retour.

5 Hoe hoog zijn de verzendkosten?
De verzendkosten voor Nederlandse pakketten bedragen €6,95 tot 10 kg. Voor verzendingen naar het buitenland gelden aparte tarieven.

6 Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?
De verzending vindt plaats binnen 3 werkdagen na ontvangst van uw betaling. Wij streven ernaar binnen 24 uur na betaling te verzenden

7 Hoe kan ik zien of mijn bestelling gelukt is?
Als u een bestelling geplaatst heeft dan ontvangt u een e- mail met een orderbevestiging.

8 Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
U kunt uw bestelling annuleren door contact met ons op te nemen. Bij voorkeur via ons e-mailadres  of via telefoonnummer 0031(06)-22507104

9 Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Betalen is mogelijk via:
• Ideal
• Overschrijving

10 Kan ik een Philipse Vintage & Brocante cadeaubon kopen?
Jazeker! Wilt u iemand verrassen met een leuke Philipse Vintage & Brocante cadeaubon? Dan bestelt u via de website categorie cadeaubonnen, U kiest uit verschillende waardes van € 10,00 t/m € 100,00. Natuurlijk is het ook mogelijk om de bon rechtstreeks naar de ontvanger te laten versturen. Bij factuuradres vult u uw gegevens in en bij afleveradres vult u de gegevens in van de ontvanger.
Weet je niet wat je iemand geven moet? Een Philipse Vintage & Brocante cadeaubon is altijd goed!

11 Wat kan ik doen als mijn betaling mislukt is?
Als uw betaling mislukt is dan kunt u het beste het nog een keer proberen. Lukt het vervolgens nog steeds niet dan kunt u telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen.

12 Hoe kan ik Philipse Vintage & Brocante benaderen met vragen over maat, garantie en voorraad?
Als u vragen heeft over de maat, garantie en voorraad, kunt u ons een mail sturen met daarin uw vraag. Ons streven is om binnen 48 uur uw vraag te beantwoorden. Telefonisch kunt u ons ook eventueel benaderen met uw vraag.

13 Heb ik 100% garantie dat alle artikelen leverbaar zijn?
De artikelselectie op de site is 'live' en is gekoppeld aan wat er op voorraad ligt in onze winkel. Daardoor is in principe alles leverbaar. Helaas kan het wel eens gebeuren dat een artikel toch niet leverbaar blijkt te zijn. Wij nemen in dat geval zo snel mogelijk contact met u op. Is een product niet op voorraad en wilt u het toch bestellen schroom dan niet om contact met ons op te nemen; wij gaan graag voor u op zoek.

14 Hoe kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?
U kunt zich aanmelden voor de nieuwsbrief op onze website. Daarnaast vinden wij het ook leuk als u ons 'liked' op Facebook. Via onze nieuwsbrief en Facebook brengen wij u ook op de hoogte van aanbiedingen, nieuws en acties!

15 Mijn vraag is niet beantwoord of ik twijfel.
Staat het antwoord op u vraag niet bij de veel gestelde vragen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. U kunt ons mailen, wij beantwoorden doorgaans tijdens kantoortijden binnen enkele uren. Bellen kan ook, wij zijn bereikbaar op werkdagen van 11:00 tot 17:00.

16. RETOURNEREN VAN EEN BESTELLING 
* Op al uw bestellingen zijn de volgende voorwaarden van toepassing:
* Verzending vindt plaats binnen 3 werkdagen na ontvangst van de betaling van de artikelen plus de verzendkosten. 

  Verzendkosten zijn altijd 6,95 euro tot 10 kg.
* Philipse Vintage & Brocante zal ervoor zorgen dat de artikelen in een deugdelijke verpakking worden verzonden.
* Philipse Vintage & Brocante verzendt alle pakketten met TNT-post of DPD.

• Goederen kunnen binnen 14 dagen geruild of geretourneerd worden. Hierover dient u wel eerst contact met ons op te nemen via ons contactformulier. De kosten van het retourzenden zijn voor uw rekening. Ook blijft u verantwoordelijk voor de goederen tot het moment van ontvangst door Philipse Vintage & Brocante.

Retouradres:
Brocantehuis Philipse
o.v.v. Retourorder nr.
Achter de hoofdwacht 1
6511VW Nijmegen

* Indien u artikelen binnen de gestelde termijn retourneert, krijgt u het aankoopbedrag minus de verzendkosten binnen      7 dagen teruggestort op uw rekening.
* De verzendkosten zijn voor uw rekening en bedragen Euro 6,95 per verzending. Dit geldt alleen voor leveringen binnen Nederland. Voor verzendingen naar het buitenland gelden aparte tarieven.
* Indien u een artikel bij ons bestelt gaat u akkoord met onze leveringsvoorwaarden.

•  Afgeprijsde artikelen kunnen helaas niet meer worden geretourneerd .

© 2015 - 2018 Jeanette Philipse | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel